Kosmetisk tatuering – Bryn & eyeliner

Kosmetisk tatuering av ögonbryn & eyeliner

Tänk att vakna varje morgon med perfekta ögonbryn och en öppnare blick. Det kan bli möjligt med hjälp av en kosmetisk tatuering.

Har du tänkt förbättra formen på dina ögonbryn eller behöver du flera hårstrån? Skönhetskliniken i Göteborg arbetar med ett flertal tekniker, bland annat 3D-, strå- eller skuggteknik genom 3D-bryn & eyeliner. Val av teknik beror på vilket resultat du vill ha. Våra behandlingar med kosmetisk tatuering är säkra och effektiva. Genom att tatuera ögonbryn sparar du tid och ser vacker ut.

Kontakta oss för mer information om kosmetiska tatueringar ›

Naturligt utseende med kosmetisk tatuering

Många kunder efterfrågar naturliga bryn som inte får se tatuerade ut. Då väljer vi med fördel 3D-stråteknik. Speciellt viktig är denna teknik för kunder som saknar egna ögonbryn, till exempel de som har Alopecia. Vi arbetar mycket med bryn- och fransstimulering, och tar emot rekvisitioner från Västra Regionen dagligen.

En kosmetisk tatuerad eyeliner & tatuera ögonbryn ger illusionen av en tätare frans och en djupare blick. Du väljer själv om du bara vill markera dina ögonfransar, eller om du vill ha en permanent välgjord makeup.

Tatuera ögonbryn & eyeliner – Välj bland olika färgpigment

Skönhetskliniken har många färgpigment att välja mellan, från ljusaste blonda till djupaste bruna. Färgerna går dessutom att blanda med varandra, och på det sättet kan vi få fram alla nyanser. Pigmenten ändrar inte färg, utan bleks sakta med tiden.

Vid tatuering av övre eyeliner måste fransförlängning tages bort en veckan innan behandlingen.

OBS! Alla våra pigment är godkända enligt EU lagstiftning och registrerade hos Läkemedelsverket.

PIGMENTERING 3D BRYN och EYELINER PRISER

Katarina Jochems, Master PMU Artist

• 3D bryn maskin eller microblading 75 min / 6500 kr, en refill ingår efter 6 veckor
    • Touch up /fyllning av bryn / Läpplinje gjorda hos Katarina 60 min / 3000 kr, per tillfälle, refill ingår inte