SKÖNHET FÖR MÄN

Många män vill plocka fram sitt snyggare jag.

Vill du korrigera en sned näsa, eller få en skarpare haklinje? Kanske betona dina kindknotor mer – eller varför inte ta bort den där arga rynkan som finns där fast du inte är arg?

Vi kan ge dig en mer definierad ansiktsprofil utan att du för den skull ser förändrad ut.

Har du solfläckar, ärr eller upphöjningar i huden som du önskar få bort? Det fixar vi lätt och effektivt.

Får du återkommande migrän eller spänner käken? med en enkel injektion med muskelavslappnande läkemedel är problemen borta.

Du kan även få tätare ögonfransar med en lashline eller naturliga ögonbryn med med tatuering. Detta används särskilt för kunder som saknar ögonbryn, till exempel de som har Alopecia.

Alla är vi olika individer med egna önskemål. Det bästa är att du konsulterar oss för att höra hur vi kan möta just dina behov – kostnadsfritt, förstås.

Kontakta oss för mer inforamtion

Ring 031 – 711 88 77

info@skonhetskliniken.se

Så enkelt kan du sluta du se arg ut

Rynkbehandling med en muskelavslappnande injektion fungerar utmärkt för behandling av

• rynkor mellan ögonen (argrynkor)
  • medicinska besvär (migrän, tandgnissling, käkspänning )
  • horisontella rynkorna i pannan
  • rynkor i ögonens utkanter
  • runt munnen

Kontakta oss för att boka botox ›

Botulinumtoxin typ A är ett naturligt förekommande bakterieprotein som blockerar nervimpulsen och gör att muskeln slappnar av. Andra nervfunktioner, såsom hudens känslighet för beröring påverkas inte. Medlet är väl beprövat och har använts i medicinskt syfte i över 50 år.

Behandlingen är snabb, enkel, smärtfri och säker och utförs alltid av sjuksköterska.

Resultatet blir successivt synligt efter 3-5 dagar. I undantagsfall upp till 14 dagar. I normalfallet kvarstår resultatet av en enskild behandling i 4-6 månader. Därefter bör behandlingen upprepas.

Oönskade fläckar och prickar tar vi bort med Co2 laser

Laser tar bort:

• solskador
  • fibrom
  • vårtor och stora porer
  • djupa rynkor
  • pigmentfläckar & leverfläckar
  • djupa acneärr

Laserbehandlingen kan också utföra ögonlockslyft, uppstramning och hudföryngring runt ögonen – helt utan kirurgi.

Kontakta oss för att boka coolpeel laserbehandling

Vi kan förstärka dina ansiktsdrag.

Skönhetskliniken utför dagligen behandlingar med fillers i Göteborg. Behandlingen utförs av Legitimerad personal med många års erfarenhet  har gått en mängd olika utbildningar. En medicinskt ansvarig läkare finns också knuten till kliniken, för din säkerhet.

Materialet består av hyaluronsyra som vår kropp producerar på naturlig väg. Med åldern minskar produktionen och därmed minskar även hudens elasticitet. Materialet påverkar inte musklernas rörlighet. Man kan fylla ut, återställa tappad volym och definiera områden. Det går även att reducera linjer.

Skönhetskliniken erbjuder lokalbedövning för att din behandling ska bli så behaglig som möjligt.

Behandlingen ger ett omedelbart resultat. Efteråt kan du få en rodnad och svullnad i området som stannar kvar i 3-4 dagar. Du kan ibland känna en viss ömhet i upp till 6-7 dagar. Det slutgiltiga resultatet ser du efter ungefär en vecka.

Kontakta oss för att boka fillers

Vill du skämma bort någon annan än dig själv?

Vi kan ordna presentkort till din partner, kompis, man, bror, svåger, pappa eller helt enkelt sätta ihop en gemensam konsultationskväll till svensexan. Kontaka oss för mer information!

Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop